gobloggen

hahah har typ glömt bort att vi har en blogg, så skriver typ aldrig men ska bli bättre ju:)! sitter å smsar med vilma, ska till elaina ikväll å typ ha skräck maraton lr vad man säger, ska bli kul ju men måste typ cykla till norrmalm för att få skjuts till jämteböle men jajajaj cykla lite å träna bort fläske hahaha. eller så får linus skjutsa mig slipper jag cykla å får behålla fläske hahaha alltså ja, typ trött ehe., dt blir jag vilma elina ikv typ galet längesen jag va med vilma hon har vari i göteborg å allting, men nästa år ska typ jag å hon dit blir sjukt kul=)!

men gudrun va FINT

/ mosan

Kommentarer
Postat av: Nannah

finaste :) <3

2009-07-25 @ 20:08:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0