madde

tjäähh!
haha som ni säkert märker så har jag o moa skaffat blogg, fett roligt endå. kmr ihåg förra sommaren när jag va typ besatt av min blogg, men ja skit samma! Nikitas mamma skulle fixa en design åt oss, hon är fett duktig så de blir säkert bra. vet inte riktigt när den kmr men de borde inte ta så jätte långt tid, haha så tills vidare har jag ba fixat den lite fult sådär. I helgen va jag och moa i angsjön. de va sjukt roligt vi har väl hunnit med allt man kan göra, haha! på lördagen var vi på bjurholmsmarknaden och skulle gå tbx till angsjön och de är 1,5 mil. tror ni vi orkade? haha nej. men roligt hade vi iaf. o typ på vägen stannade vi vid en korsning o typ spelade ashög musik, dansade när bilarna kom förbi o typ vilda lös. hahah grymt kul va de! sen på kvällen sov vi uppe hos rickey, haha lr sov o sov. ja var vaken hela natten & moa sov i typ 4timmar.

idag äre ju som vanligt regnregnregn, nu börjar ja fan bli less. shiela stog iaf inne till 10 imorse och ska in vid 5. vintertäcke får hon ha också, haha aldrig att hon ska frysa! va ju ute o gick med hon igår, helt galeeen va hon. men as gullig.


du är underbar, visst vi bråkar typ jämt. men de är för att vi är så jävla lika!

Kommentarer
Postat av: anonym

vars har madde köpt sss tröjan?

2009-07-23 @ 15:11:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0