vännäsdagarna

shueee. nyss kommit hem från marknaden och de! köpte en rastatröja å brills å typ näsplopp haha men den har jag typ tappat  men dom kosta typ 20 kr så spelar ingen roll! är nog nå skit så näsan sväller upp direkt haha men aja.. typ spöregnat hela dagen typ stått under tak hela tiden menmen.. Träffa nikita va typ 1000 år sen eftersom hon varit i stockholm åså , det är hennes mamma som ska fixa våran header fett snäll !!!. aja ska typ fixa mig å de sen ska vilma komma hit senska vi väl möta alla nere på tivolisaken och åka;)! hoppas på sol ikväll , tror inte jag eller madde bloggar något ikväll? eftersom vi kommer hem typ sent, aja pusshej!:*

   

bild 1 : de jag köpte på marknaden (rastatröjan&brillsn)
bild 2 :  hahah go´regnet å madde ( hon hade dödat mig om jag inte kluddat ansiktet)

/// moiiiiiis



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0