veeeeeeeeettefan!

sitter här o chillar! har typ inte gjort ett piss idag, sov till typ 2-3. lite ovärt menmen, har typ helt vänt på dygnet nu, inte bra! lr bryr mig inte men ah! seeeeeen har jag tagit bort min blogg, men ska nog göra en ny:) har ju fixat en tjej som skulle fixa design och allting, så de blir en ny! men vet inte vad den ska heta, hittar väl på nått. är iaf världens gladaste människa just nu.. loveu!

imorrn ska ja sola solarium, de är endå chill o ha ett eget hemma. hahah! men göre bara för att ja är så jävla känslig mot solen o de blir mktmkt bättre om jag solar typ för de är en annan strålning lr nått sånt shit.

nu har jag gjort en nu blogg!
madeleneelundberg.blogg.se
checkaaaaaaaaa^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0