when im standing on the top of the world

shu, jag har ju inte gått i ide:].  känndes bara inte värt att blogga när vi inte fått den nya headern!
aja har  haft ont i  halsen sen i söndags känns fett drygt om jag ska va sjuk under vännäsdagarna
men jag har ätit 824023 halstabletter och frenadol så borde bli frisk innan fredag iallfall
! men jag orkar inte sitta inne idag igen så  jag ska typ va med emelie och kanske ebba det
 va fett längesen jag va med ebba så det blir nice:)! haha jaoo, sen blire väl kanske angsjön
 24-24 juli(?) om det gick för colins mami skulle va sjukt kul eftersom angsjön va roligaste
 i helgen !!!.
aja,ska typ äta frukost nu  men vi hörs:)


angsjön 2008 :)

// moaaaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0