amanda segerljung

vill bara skriva en sak till min älskade och bästavän amanda segerljung.. jag vet som många att du verkligen inte haft det lätt hemma i skolan och en massa som har hänt men jag vill bara att du ska veta att vad som än händer så finns jag där för dig,ibland är man så less på allt och alla och man vill bara försvinna, men det fegaste man kan göra är just att försvinna,du ska kämpa inte ensam utan med mig , jag vill bara säga att jag älskar dig utav heeela mitt hjärta!. det är dig jag har kunnat prata med när jag har legat på dom dagarna då det känns som min sista utväg är att försvinna, du får mig alltid på glatt humör! utan att du vet det är du nog den bästa och finaste jag verkligen har! jag älskar dig en massa amanda segerljung. känns som mycket mellan oss har försvunnit eller rättare sagt bara fallit isär? men jag vet medans dom andra mina "vänner" går bakom min rygg och säger saker om mig är det du,du som alltid förstår och inte sagt ett ord, jag vet att du har kämpat,kämpat för allt förstår att du fastnat i tankar, jag vet vart du står, du kan berätta verkligen allt för mig amanda! det kommer alltid finnas dagar då vi nog aldrig vill prata med varandra, men inners inne är det bara du och jag, då nu och föralltid. sitter här och tänker på allt vi har varit med om, har varit en massa genom alla 14 år. vill bara säga att du är VERKLIGEN den bästa jag har och jag älskar dig!
jag menar vartenda ord jag skriver ända innifrån mitt hjärta älskling



när jag sitter här och skriver rinner tårarna ner..

när jag sitter här och skriver rinner tårarna ner..

när jag sitter här och skriver rinner tårarna ner..

/moa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0