JAG ÄR EN KORV

Har ju som sagt bara varit hemma idag. vilat hjärnan, hahaha. Mamma kollade mitt blodtryk imorse också, hade typ 90 eller nått, och de vanliga va 120. alltså alldeles för lågt. de är därför marken snurrar och jag måste stå still i typ 5 minuter innan jag kan gå när jag ställer mig upp, de blir bara vitt för ögonen o jag typ faller ihop(?) helt cp. men så äre iaf.

sen har jag städat heeela rummet, och heeela garderoben. ganska duktig, fick lite panik när jag hittade typ en skalbagge som kom vandrande under sängen, hahahahah ursch. tog iaf typ 3timmar att städa och göra klart allting, nu äre skitfint kan ja lova.

Pappa skulle ta shiela idag, orkade inte. ska bara vara hemma idag och se på film o äta godis så jag blir bra innan e.b träningen. vill inte direkt svimma när jag rider. haha! nu ska jag iaf kolla på möbler o tapeter till huset. faan vill verkligen inte flytta!!!

/madde


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0