så e leget altzå

Mamma o pappa kom nyss hem, fick en grå munkjacka:) tack för de. Moa kmr hem om en timme, jihooo. ska fara ner o köpa massa godis o gösaker.

Nu har pappa anmält mig till tävlingen på surf, blev lc på fredag, och lc på lördag. Hahaha och nu äre så att jag bestämer inte vilka klasser jag ska anmäla mig till, de är pappa som göre åt mig, de är grymt skönt. för alltså jag suger på o bestäma mig, de tar typ 100dagar. då äre bättre att nån göre åt mig:) Vi ska försöka fixa ett tävlingsskåp innan tävlingen också, letar som en jävla korv nu alltså. ska hitta en riiiktigt snyggt kan ja lova!

ne nu ska jag gå o äta:) hade bra, puss!/madde


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ah okej :P



Hehe paus för att kunna njuta det sista av sommaren då eller? :P

2009-09-12 @ 17:06:00
URL: http://annyb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0