sry

har typ inte skrivit nått på aslänge, men har varit i stallet:) gick asbra o rida, ska lägga ut en film så ska ni få se min superponny! nu äre ju också att statistiken ba stiger heela tiden, är uppe i 280 nu. så säg till vad vi ska skriva om, vi behöver tiiiips!

sen bråkade jag med mamma idag..... blir så less, får inte ta hål i tungan. fattar inte varför? får ta överalla men inte där, de är fan den mest lättläka stället! alltså åååh vad arg jag blir, för pappa får jag. men inte för mamma, ska göra värsta långa meddelandet till hon o skicka massa info och shit. så ska hon få se att de inte är så farligt, de är ju diskret också, den syns liksom när man vill. och de är fett snyggt! men som sagt, ska ha tagit innan månaden är slut, så äre bara:)



/ madde

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0