svaaaaaar

medan ja sitt me nå klet i håret så svarar jag på frågorna, moa kmr väl svara när hon har tid:)

Tycker ni bäst om fotboll eller hästar ? :)
madde-
hästar utan o tveka, ser ingen mening med fotboll? haha
moa- förr vare väl fotboll, men gillar hästar mer än fotboll nu ju

är du oskuld , isånnafall ska jag göra dej av med den.

beror väl på vem du menar?

hur många besökare har du idag?
jadu, nu är vi uppe i typ 160. men de stiger heela tiden:) skitroligt

Favoritfilmgenre?
madde- skräck lätt
moa- komdei och skräck

favoritfilm? :)

madde- venne, finns många bra
moa- sex and the city

vem är eran bästavän?

madde- amanda&sagali&moa
moa- madde& jennifer.. men ja ^.....

röker ngn av er?

nej

hur gamla är ni? :D
båda är 14:)

Kommer ni att lägga till mig på blogglovin?

nej, vafan är de? haha:]

vilken är er favorit sport?
madde- min är ridning!
moa- slalom, ska börja innebandy i think:)

Vad vill ni jobba med när ni är klara med skolan ?

madde- oj, så långt har jag inte tänkt. kanske frisör lr nått!
moa- ska bli miljonär och sen chilla

varför bloggar ni ?

madde- jag bloggar för att de är kul bara, kan va skönt o skriva av sig ibland.
moa- för att om vi slutar blogga äre kul att läsa sen :)

hur långa är ni?

madde- jag är bara 163, inte så lång men:)
moa- 160 kanske:)

är ni bästavänner?

har ju många bästa vänner, men ja de är vi.

tycker ni min blogg är ra? (www.malinhee.blogg.se)
madde- faktist aldrig kollat på den, Men de är den säkert:) så alla kolla in hennes blogg o säg vad ni tkr.
moa- du var iallfall fin:)

vilka bloggar läsaer ni dagligen ?

madde- läser typ inga, kollar på nikitas ibland, typ klickar runt:)
moa- fjortisarnas, ni vet vilka ja menar:)

hur mångha besökare har ni per dag

helt olika, förut hade vi typ 5. nu har vi kring 160-200. igår hade vi nått med 300:) så de varierar ganska mkt.

Hur länge har Ni hållit på med hästar?

madde- har hållt på med hästar sen jag föddes,började rida när jag va 4 så ja. några år
moa- red från jag var 6-10 sen slutade jag och började ett tag när jag va typ 13, håller inte
på med hästar nu.

hur blev ni kompisar?

en dag ringde bara moa mig o frågade om jag ville sova över, hade typ aldrig pratat med hon förut, hon hade bara sett mig i lekparken. så ja, så gicke till..


vad är er favoritmat/favoritgodis?
madde- pannkaka o marabou!
moa- surströmming o marabou

(madde)hur gick de näru gick omkull me shiela? <3

- de gick bra förutom att jag fick en hjärnskakning och flög in i ett träd, men shiela klarade sig utan nått och de är de som äre viktiga<3

(moa) vem gillar du?(:
- nog bara en som vet de och de är han! du lär aldrig få veta det sagali:)

gillar ni snoppar?
vi är inte lebb så

vem är snyggast av mig och sebbe ?:)

madde- du
moa- makke foshoeeee:)

__________
hoppas ni blev nöja med svaren:) de tog lång tid kan jag lova, haha moa kmr svara när hon har tid och så:) puss






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0