tjenandfgn

Tjena bloggen:) är hos jennifer, vaknade nyss! igår va vi bara ute, de va därför de inte vart nå bloggande igår! de lär de inte bli ikväll heller för både jag och moa ska va i pengan o chilla.

igår iaf, va först ute med shiela. sen kom jennifer då satt vi på en äng till de kom nån läskig gubbe o stog o glodde på oss i typ 20min, då drog vi ner till jennifer sen pratade vi i telefon o massa. sen cyklade vi heeeela vägen till pengan, badade bubbelbad o typ snackade i 2timmar. de va grymt härligt kan ja lova, Sen gick vi o la oss. lr jag gick o la mig, jennifer låg uppe nån timma till. hahahah mobbad unge.

kommer bara komma hem en snabbis sen, kanske gör nå inlägg annars får ni väl kommentera under tiden, pussss!/madde

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0